sleep all your troubles away

Oct 25, 2010

Why do I hate you???

balik balik umah tadi, elok nak bukak pintu bilik, sedap sedap jer dye landing depan pintu. aku halau halau tak gerak gak. pekak kot? aku sergah dye wat dunno jer. sah, pekak! 

aku tak taw sebab apa aku tak suka kat dye. dulu aku geli jer, then aku takut sekarang aku tak suke [menci menci tak shuke]. aku rasa dye bunting ar, tengok perut cam apa je. mesti cari port nak beranak. aku takut aku plak yg dipersalahkan atas kelahiran anak dye tuh. 

rasa nak tampar tampar
apa kau rasa???

kenapa aku tak suka sama kucing

1. sebab aku allergic. bila aku main main dengan dye je dlu, konpem dua tiga hari pastu aku selsema. 

2. aku takut tengok gigi n kuku dye. aku takut bila aku pegang, dye gigit gigit tangan aku. cakar cakar muka aku. abesla tanganku yang lemah lembut ni. jatuh saham  =P.

3. suka berak merata tempat. aku rasa cam nak wat public toilet je kat depa. baru educated cket kucing malaysia. plus, diorang diaekor suka berak merata especially kat koridor blok umah aku kat upsi ni. sepanjang nak sampai pintu umah terpaksa melalui halangan halangan seperti bau yang 'sangat' menyenangkan serta pemandangan yang sungguh 'indah'

4. sangat suka explore benda tak sepatutnya. yelah. bila aku balik, tengok umah aku terbuka luas, mesti ada something ni. rupa-rupanya abes sampah sampah diselongkarnya. dah sepah, bukan reti kemas balik [dah nama pon binatang...] 

5. suka cari publisiti murahan. bila orang ramai ramai kata comel, mulalah nak mengada ngada. dok wat aksi 18 sx plak. biarlah comel mana pon kucing tu, aku takkan kata dye comel. =P

6. sebab aku suka bela ikan. kucingkan suka makan ikan. [ alasan tak logik langsung ] 
aku harapla yang bakal incik beliau aku tu tak bela kucing sebab aku suka bela ikan. kalo tak, abesla sume ikan ikan aku yang ada dalam akuarium tu....hehehehe


kucing ini bermonolog:: nasib kaulah, dah laki kau sayang aku.


aku ada terbaca yang nak taw pompuan tu penyayang ke tak, tengok samada dye minat kucing ke tak. kalo dye minat, maksudnya penyayang dan begitulah sebaliknya. hmm....aku penyayang jer. dushh~
suka tak???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...