sleep all your troubles away

Jun 2, 2011

boleh tuju lagu???

assalamualaikum..
hello

rutin hari ni macam biasa, layan youtube. cari lagu lagu yang takde kat radio. lagu korea pon dah banyak kat radio sekarang. tapi sume tu aku dah dengar tahun lepas daa. aku kan gila k-pop tapi bukan fanatik ya!

ni siaran langsung kan? boleh tuju lagu?
tak payahhhh.....
hahahaha

tengah tengah aku layan youtube....

kan best kalau ada orang tuju lagu ni kat kita...kan kan kan 


tapi dulu ada orang pernah tuju lagu ni kat aku and the geng
motif?????



sape nak tuju lagu? sila sila....
suka tak???

2 comments

Anonymous
Thursday, June 02, 2011

ngeknyer!hhaah

Monday, June 13, 2011

hehe.. saya pun ske layan maharaja lawak terutama JOZAN n sepah ^^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...