sleep all your troubles away

Jun 16, 2011

fourth day

assalamualaikum

dah empat hari jadi cikgu


ni first time aku masuk kelas 5K. diorang senyap jer. dengar kata. diam. bagus.

nama cikgu apa. lupa lah

nama saya nur amirah nadia bt rosmi. panggil cikgu nadia.

diorang ni naif. terkejut bila aku boleh sebut nama diorang seorang demi seorang. 
afrina, faris, muza, rasidi, syafinaz, anis, akmal bla bla bla
sebelum start kelas, lecturer aku pernah kata, jangan terus straight to the point pasal apa yang kita nak ajar. sembang sembang dulu

cita cita awak semua apa

doctor tentera cikgu askar bomba pramugari bla bla bla 

pramugari? mesti minat awan dania

a'ah. 
tersenyum budak tu. biasalah budak budak. senang terpengaruh dengan drama drama. 

awak taw tak, nak jadi pramugari, dah la kena pakai skirt pendek, kebaya ketat, sanggup???
ketiak tak boleh bau

diorang gelak gila gila. budak laki toksah kata. siap p bau ketiak masing masing. dalam banyak banyak kelas, kelas ni paling senang kawal. 

memang setiap hari aku masuk kelas 4M, kalo asyik cakap non stop sampai air liur pon tak sempat nak telan,  paham paham je lah....

cikgu, cikgu

awat? 

tersembur... [senyum.....naseb baik comel]

alah, normal lah tu [cover malu]

bila nak pegi makan kat kantin, kadang kadang aku lupa, aku bukan student lagi. sekarang budak budak kat situ semua nampak aku sebagai seorang cikgu. so kena la makan kat kawasan cikgu kan. alah, kat tempat cikgu ada nasi dengan lauk jer. semua makanan berat. aku aim nugget, sosej, kuih kuih jer. macam kita sekolah dulu dulu. kalau dulu time aku student, seringgit pon dah cukup. semalam aku makan nasi ngan teh ais feveret dah lima hinggit. haish....dunia dunia

lagi satu, susah kan kalo kita jer org bujang, yang lain sume dah kawin. banyak sangat double meaning...hahahaha

p/s : hari ni aku garang. padan muka depa. hahahahaah [evil laugh]
suka tak???

1 comment

Anonymous
Friday, June 17, 2011

hah,, yg nie ak xphm,, ceciter22,,

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...