sleep all your troubles away

Jul 20, 2011

aku yang tak bersuara



kewujudanku seketika cuma
kehadiranku adalah satu solusi
kesenangan buat pihak itu 


di kamar itu
aku diam tak terkutik
jawab pabila ditanya
balas pabila disapa
tersenyum jika tak berkata kata


aku pendengar 
suara suara sumbang 
yang menyatakan ketidakpuasan 
tanpa sedar kewujudan aku
duduk. diam. hal sendiri


dan sebenarnya 
aku pemerhati senyap
rakus memikir
sikap manusia yang banyak ragamnya
kerana manusia itu bukanlah sesempurna ciptaannya


0915, sk pulau betong
200711
suka tak???

1 comment

Wednesday, July 20, 2011

nice..! suka baca mcm nie:)
btw: tolong sy ye komen kat entri ni:)
http://justrunawayfromyou.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...