sleep all your troubles away

Oct 7, 2011

minggu suai kenal


macam biasa. bila ada junior mesti ada minggu suai kenal. wajib. dan aku pon dah senior. tahun depan, puan inspektorlah aku. well, pangkat bukan ukurankan? tak bawa masuk kubur pon. 

kami bukan membuli tapi mendidik. melentur buluh biar dari rebung. 
yang tua dihormati yang muda disayangi.



... W E  A R E  F A M I L Y ...

geng-geng fasi dan ajk pelaksana. walaupun satu jam kredit je dikira tapi macam dapat satu family. mak, mama, abanglong, papa. semua ada. aku berfikir, kalau aku tak join SUKSIS, mesti life aku hanya dengan buku jer.sumpah bosan.



suka tak???

3 comments

Friday, October 07, 2011

pergh! sempoi noh cikgu.

Saturday, October 08, 2011

wahh..baguslah cikgu

Sunday, October 09, 2011

tq2! saya mmg suka sempoiiii....hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...