sleep all your troubles away

Mar 18, 2012

darah


hidung berdarah...
kau tengok video blue ea?
a'ah

*****************

kau tengok boxer ke sampai hidung berdarah?
-speechless-

 
hidung berdarah sebab badan aku panas. betul ke statement ni wahai doktor doktor sekalian?
suka tak???

12 comments

Sunday, March 18, 2012

arghhh bleeding..
x pnah rsa pglmn hidung berdarah..kdang2 tu teringin jgak ..hikhik

Sunday, March 18, 2012

tak payah! kadang2 sakit taw

Sunday, March 18, 2012

selalu ke hidung berdarah tu? saya pernah sekali je dulu..ingatkan hingus, rupa-rupanya darah..huhu~~

Sunday, March 18, 2012

misz domu berdarah sebab selesam teruk.. mungkin kamu sebab panas kot..cuaca kan tak menentu..

Sunday, March 18, 2012

dah kena dua kali.. best ooo..
rasa bangga pun ada..



.

Sunday, March 18, 2012

perghh . berdarah hidung aku tengok lelaki hensem ! hahaha

Sunday, March 18, 2012

hidung berdarah sebab badan panas lah....hahahaha

lynda- perghhh.....hahaha

Sunday, March 18, 2012

hidung berdarah sebab bebuluh dalam hidung pecah.. x bahaya.. hanya letah ais..
dulu masa sekolah selalu terjadi sbb selalu main panas..

Monday, March 19, 2012

wahh, tak pernah lagi setakat ni rasa hidung berdarah. hehe. :D

Monday, March 19, 2012

hahah lol...gambar da setailo da...tapi yang caption tak leh blah tol...kehkehkehh

Wednesday, March 21, 2012

mak aiiii....idong berdarah... :(

Thursday, March 29, 2012

seriously kalo tgk filem blue hdung brdarah eh??haha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...