sleep all your troubles away

May 23, 2012

school memories #2

nak sambung part #schoolmemories lagi boleh? rindu sangat.  




crush.


sape takde crush tu tak normal. crush je pon. bukan jatuh cinta. 


time form one. mamat kelas sebelah. memang comel bak hang. yang tak boleh blah, member aku pon crush dengan mamat tu. bukan member biasa-biasa, tapi member yang style pergi balik sekolah sekali. haru. 

tiap kali mamat tu lalu, kami sempat kerling-kerling je. mana berani nak usha lebih-lebih. nanti takut mamat tu perasan plak. mana kami nak letak muka. malu dowh. bila aku terpaksa kutip duit pengawas kat mamat tu, oh ya, dia pengawas sekali dengan aku. so aku menang satu-kosong la dengan member aku. bila aku nak kutip duit, nervous kot. nasib pandai control. kalau tak, buat naya ja. disebabkan mamat tu putih serlah, sama ada di kantin, di padang, dan di mana-mana, kami akan perasan kehadiran dia. nampak tak yang kami sangat prihatin? haha.

pergi balik sekolah naik basikal. tiap kali mamat tu dengan geng-geng dia lalu, kami akan kayuh basikal secara perlahan-lahan. aku pon tak faham apa motif aku. tapi diorang pindah time pmr. sampai sekarang tak jumpa lagi dah. facebook pon takde. tapi itu hanya crush kan. lagipon member aku tu nak ke jinjang pelamin dah. 


miss the old days. smk seri balik pulau 03-05




suka tak???

7 comments

Wednesday, May 23, 2012

haha.. cerita crush2 ni biasa la tapi takat sek rendah ja. Masuk sek men hilang terus :p

Wednesday, May 23, 2012

aku kat mana2 crush memanjang,,,,haha

Wednesday, May 23, 2012

hehe.. saya pun pernah alami gak benda cam ni... biase arr remaja.. bab2 macam ni memang excited..kalu fikir balik kelakar pun ade..

Thursday, May 24, 2012

kdg2..jalan sebelah org yg kita minat,duk bisik2. padahal dlm hati nk kasi mamat tu dgr pon. haha

Thursday, May 24, 2012

biasa lah tu..dah dewasa ni pasti teringat zaman sekolah dulu. nnt dah tua, teringatkan zaman bujang pulak.. huhu

Friday, May 25, 2012

hoho. itu zaman sukaria kehidupan tu. syok sendiri itu harus. kah kah

Friday, May 25, 2012

ooo...baru sedar...dulu aku syok sendiri. hahahah

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...