sleep all your troubles away

Oct 29, 2012

mengusik kenangan




kau telah jauh, jauh dari ku, tiada ruang di hati buatmu
namun harus ku akui, ada ketika, di minda kan menjelma kembali.
                                         - alyah, tak mungkin kerna sayang -

aku pernah bercinta. sekali. dan putus. 

tapi part yang tak best bila dia tak boleh terima aku sebagai kawan. buktinya aku add facebook, dia approve, aku tanya khabar, beberapa bulan lepas tu, aku kena remove. ok. aku block. 

beberapa tahun kemudian,

hari ni, aku ternampak facebook baru dia. aku stalk. tengok gambar. terus aku pangkah window. makan lagi bagus. 

tapi dalam hati

apsal dia dressing macam lelaki-lelaki taste aku?


p/s:barang yang lama usah dikenang


suka tak???

4 comments

Tuesday, October 30, 2012

postingan yang sangat bagus
terima kasih

Tuesday, October 30, 2012

hah. tahu pun.

Tuesday, October 30, 2012


apa yang tahu?

haha.

Friday, November 02, 2012

anna pon pernah kena cmni... mulanya kata kalo berpisah still akan jd kwn.. tp pas di bertunang trs remove anna.. huh, sakit ati anna..smpai skrg anna myampah tgok fb dia.. heheheh

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...