sleep all your troubles away

Nov 10, 2012

keputusan


assalamualaikum dan hai

dah tiga minggu aku pencen sebagai cikgu praktikal. dan setelah ditimbang-timbang, aku telah mengambil keputusan yang sangat berat. bahawasanya aku akan cuti sepuas-puasnya sebelum aku masuk semester lapan bulan dua tahun depan. woha. jangan cemburu wahai pelajar sekalian. nak contact member member, facebook and twitter kan ada. takyah topup topup. cuti ni bolehlah aku habiskan buku-buku. mana lah tahu tiba-tiba dapat idea bombastik, tulis buku. 

p/s : aku masih berangan-angan untuk buka bakery. 
suka tak???

12 comments

Sunday, November 11, 2012

besnya jadi cikgu >.<

semester lapan ? final sem ?

Sunday, November 11, 2012

Sama!

Teringin mau buat buku and open a bakery! :D

Sunday, November 11, 2012

yup. final sem and final year! huhu

kak nurul...jom!

Sunday, November 11, 2012

nk jd pnulis novel ke???gud luck ya,,,

Sunday, November 11, 2012

amboi..besar impian ni..nia doakan semoga tecapai nnti..:)

Sunday, November 11, 2012

buka bakery? impian kita sama :)

Sunday, November 11, 2012

okei apa buka bakeri... bisnes kot.. skrg ni semua bisness je nak maju..

Monday, November 12, 2012

da open aku nak kau belanja.takde2.nak jugak. lalala~ :D

Monday, November 12, 2012

membaca jambatan ilmu

Monday, November 12, 2012

Tulislah buku resepi. hehe...

Selain resepi kek, resepi kejayaan seorang guru praktikal pun ok gak. Dah ada org tulis lom? thehehe.

Tuesday, November 13, 2012

peh, ni kira expert jugakla ni buat kek ke roti bagai kat rumah ni?

peh sekali lagi. haha

Tuesday, November 13, 2012

tahu tak macam mana nak apply jadi cikgu sandaran ?

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...