sleep all your troubles away

Nov 1, 2012

#seritanjong - risau



assalamualaikum, hai

sepanjang aku bergelar anak kandung suluh budiman (upsi lettew), semester praktikal lah yang paling aku gerun. mostly time praktikal, kita kena mengajar subjek kita sendiri. depends kat pengetua. 

kalau aku kena ajar add maths, sumpah aku jadi student balik. stay up sampai tengah malam. puii. 

kalau pengetua suruh aku ajar kursus minor aku, english, mati!

tapi bila dah jumpa pengetua, 

awak pandai main gitar? kalau awak nak main gitar dalam kelas pon takpe. asalkan apa yang awak nak sampaikan tu, pelajar paham. ustaz azhar kata takpe kan? asalkan jangan lagha. 

ok. pengetua aku memang sempoi. last-last aku ajar maths form 2 dengan pendidikan kesihatan. mungkin sebab tu aku sekarang makin sihat? tapi aku nak ingatkan, kalau orang atasan kita tu perempuan, hati-hati dengan setiap tingkah laku anda. anda mungkin diperhatikan. 

suka tak???

10 comments

Thursday, November 01, 2012

ajar biostatistic pleaseee :(

Thursday, November 01, 2012

biostatic tu biology plus statistics ke? hahahah

Thursday, November 01, 2012

+mate benda y aku xnak jumpa daaah aaaaaaaaaaaa

Thursday, November 01, 2012

yup. pengetua perempuan sangat cerewet. lelaki sempoi je kan. huhu. btw, hye cikgu :D

Thursday, November 01, 2012

wohoho, add math, pecah kepala...

Friday, November 02, 2012


calculus lagi pecah kepala...hehe

Friday, November 02, 2012

sportingnya pengetua awak. pengetua sekolah saya asyik cari salah cikgu je.. huk2 sedih betul T_T

Friday, November 02, 2012

tapi pengetua pon ada mood sendiri dia jugak...

Sunday, November 04, 2012

klau ajar calculus, bole kuluih *kurus ooo, erkk...

Monday, November 05, 2012

bukan je kurus, pecah kepala! haha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...