sleep all your troubles away

Mar 8, 2013

mat saleh australia

assalamualaikum dan hai

alasan tak update blog : sibuk plus malas. 

hari ni entah kenapa tiba tiba ada taklimat pasal school based assessment. dengan jati diri sebagai guru yang masih bersisa, aku pujuk jugak kaki melangkah ke dewan kuliah. bukannya nak dengar taklimat sangat, tapi sebab nak jumpa member member satu kos yang tak sekelas. itu yang paling excited sebenarnya.

penceramahnya mat saleh australia. mula-mula aku boleh tahan. tapi jiwa remaja aku bergelodak. 'apa jadahnya aku nak dengar sejarah pendidikan queensland'. aku mula lost. aku dah mula main messenger secara bertulis dengan sue. baru nampak educated beb. untuk menampakkan lagi ke'educated'an aku tu, aku tangkap gambar setiap slide. tak style tulis tulis bagai. bukan aku je buat kerja macam tu, nad pon. nak tunjuk henset baru lettew. 


di akhir ceramah, abang cameraman sempat berpesan, 'ada makanan kat luar tu'. adakah dia perasan yang kami tulis pasal perut berbunyi semasa orang berceramah? misteri sangat. orang lain tak tahu pon pasal makanan free tu. so korang boleh agak tak apa jadi dengan makanan makanan tu?




suka tak???

5 comments

Friday, March 08, 2013

hahahha....memang r..nk zoom smpai nama lubang hdung die..:P

Friday, March 08, 2013

die stalk korg ber'skype' dgn kamera die dr jauh kot..

Friday, March 08, 2013

@nad zira nad sengaja tunjuk henpon mahal. cehhh

Friday, March 08, 2013

@zuno kantoi sudah.

Tuesday, March 12, 2013

time kursus memang menantikan saat makan tu

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...