sleep all your troubles away

Aug 24, 2013

tugas baru

assalamualaikum dan hai

sudah dua minggu bertugas sebagai 'teacher mira' di SMK Teluk Kumbar 2. guru ganti. tapi dengar kata mungkin sehingga penghujung tahun. 

minggu pertama sudah terasa sibuknya. fail-fail pbs yang menimbun di meja dan kertas jawapan percubaan pmr yang perlu ditanda. tugas paling mencabar - guru kelas tiga dermawan. kelas nombor empat dari lima kelas. kalau nak cerita pasal tiga dermawan, banyak bab boleh karang. 

baru minggu pertama, aku sudah jadi cikgu gengster. terima kasih kepada sekolah praktikal dulu sebab ajar aku jadi gengster. ehhe. 

dan cikgu sejarah aku dulu, cikgu raof sudah jadi rakan sekerja. masih seperti dulu, rambut sikat belah tepi. 


p/s: aku sudah tidak pandai mengarang. 
suka tak???

5 comments

Saturday, August 24, 2013

"p/s: aku sudah tidak pandai mengarang."

ini tipu.

Sunday, August 25, 2013

pelan2 adjusting your new life :-)

Monday, August 26, 2013

@H Y D E sedikit tidak berpuas hati. heeeee

Monday, August 26, 2013

@the malay male InsyaAllah.

Tuesday, August 27, 2013

Salam.

Perghh, lana ingt dah tak nak update dah,kih3.

Take ur time my dear..lana masa mula2 masuk alam kerja, terbongkang jugak la nak mengupdate blog..nk sesuaikan diri.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...