sleep all your troubles away

Jan 2, 2014

azam kami

assalamualaikum dan hai

time time tahun baru macam ni, nama azam memang famous. jadi, aku takkan letak nama anak aku azam. nanti dia overtake aku pulak. ahha. tiba tiba semalam kami anak beranak berbicara pasal azam.

aku : pada 1 januari 2015, bila kaklong check baki dalam bank, mesti ada lima ribu lebih. 

adik : abangngah berazam untuk ada azam. 

abah : cukuplah abah jadi orang yang berguna dan boleh berkhidmat kepada negara dan bangsa. 

senyap senyap jer abangngah cakap 'ayat buku teks'.

jadi aku dah tahu, dari mana aku dapat aku punya skema tu. =]

selamat berazam. 




suka tak???

3 comments

Saturday, January 04, 2014

selamat menabung

Sunday, January 05, 2014

@ewanthology moga-moga tercapai. terima kasih

Tuesday, January 07, 2014

Wow, lima ribu utk satu tahun...
Very nice one...hehehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...