sleep all your troubles away

Aug 24, 2014

dari teluk kumbar ke balik pulau


Assalamualaikum dan hai, 



siapa kata hubungan cikgu-pelajar hanya di sekolah? ini buktinya. pengerusi dia mestilah En. Yunus, penolong kanan pentadbiran sekolah. padahal, aku hanya cikgu ganti je kat sekolah tu. eh silap. bekas cikgu ganti. walaupun aku kontrak aku dah habis, kami semua masih berhubung. selalunya whatsapp, wechat dan facebook jer. 

mula mula diorang ajak aku sekali naik basikal. rumah aku memang kat balik pulau, jadi memang tak lah, aku berulang alik balik pulau - teluk kumbar - balik pulau. oh my precious lemak! nampak gayanya aku kena repair basikal yang abah gantung kat belakang rumah. sebab kayuh basikal time sekolah dulula, yang aku boleh kurus. tapi gemuk balik setelah beberapa tahun kemudian. 


suka tak???

12 comments

Sunday, August 24, 2014

terima kasih follow blog akak..im follow u back

keep on blogging and sharing yek

Sunday, August 24, 2014

Bla laa nk g blk pulau lg ni...

Sunday, August 24, 2014

@Khai♥Rin : anies datangla berjalan.

Sunday, August 24, 2014

wah. bestttnya :)

Sunday, August 24, 2014

Bila cerita psal basikal, dr dulu lagi nak basikal buat kayuh2 petang...
Tp masalahnya kawasan perumahan ni tak berapa nak selamat.
Rasanya kalau hari ni beli basikal, esok dah ilang dah kot...hehehe

Monday, August 25, 2014

kalo aku kat sek sblom ni students siap ajak p lepak kat luar lagi..haha

Monday, August 25, 2014

@cErokena letak kunci mangga besar

Monday, August 25, 2014

@Nick Nashramsama la. tapi takde transport masalahnya

Monday, August 25, 2014

waa..sungguh havoc..
best dpt cikgu sporting ni

Monday, August 25, 2014

zaman dh berubah dlu kita takut sgt dgn cikgu lani cikgu semua sporting kan ;)

Monday, August 25, 2014

@LYAfrinatak larat nak terlayan. haha

Monday, August 25, 2014

@Kopiolimauicebetul. sebab budak zaman sekarang memang mencabar.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...