sleep all your troubles away

May 15, 2010

Sorry sorry-but it's our time again




Bounce to you Bounce to you nae gaseumeun neol
hyanghae jabhil sudo eobseul mankeum ddwigo itneungeol                                    


Break it down to you down to you nae gaseumi neo
neol gatji mothandamyeon meomchul georanda (nal barabwara)

http://www.emocutez.com


korang jangan pelik plak. aku tengah menyanyi tuh. lagu korea k...terer kan aku. wakakakaka


sebagai peminat kipas-susah-mati super junior, mesti ar aku taw perkembangan diorang. baru dua tiga hari ni lagu diorang baru kuar. fresh dari ladang doe...ni sume roommate aku time kat matrik punye pasal, kalo tak aku tak kenal pon super junior nieh! tengok, kan sekarang dah terminat gler kat diorang. 





ni video klip diorang




ni perfomance diorang..fresh lagi neh
sexy kot
ahaks

lagu kali ni memang best! unik! itu yang saya mahu! 
bila dengar tue, tangan, kaki, kepala sume gerak cam nak menari. tapi takdela mau menari cam diorang, mau berserabut urat pinggang aku. dalam 13 orang sume tu, mesti ar ada jejaka pilihan hati kan. baru lah syok tengok music video diorang. time tu boleh ar berangan, gler best ada pakwe camni, sedap je mata memandang! aku takkan lepas dah....hahahahahaha...ada ke mamat malaysia camni???? opssss...


ryeowook oppa
saranghae
*gatal*
http://www.emocutez.com





suka tak???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...