sleep all your troubles away

Dec 11, 2009

akhirnya kini pasti

Alhamdulillah, akhirnya siap gak blog budak-insaf yang dinanti-nanti oleh kawan kawanku(perasan jer). Sebenarnya niat dihati dah lama nak buat blog ni tapi disebabkan masa yang selalu cemburukan manusia, asyik tertangguh jer. Sementara aku masih bercuti, siaplah gak blog ni. Thanks to adikku, Amirul Naim yang mengajar kakaknya membina blog serta sahabatku Alia Syafiqah yang menggalakan aku melakukan satu anjakan paradigma dalam hidupku. Tak lupa juga kepada Abqari, nak tunggu budak ni ajar aku wat blog, berjanggut! hahaha=p


Hari ni baru aku sempat publish sebabnya kawasan aku kali ni selalu jer mengalami nasib gangguan elektrik, bukannya aku tak bayar bil tau. Cuti semester yg melangkau sebulan setengah membuatkan aku bosan dgn aktiviti surf internet. Asyik ber'mukabuku' jer keje aku. Nak on ym pon cam boring jer, so bila si Alia dan Abqari cadang suruh wat blog, no hal la.....
suka tak???

2 comments

Sunday, December 20, 2009

haha....weyh soryla..bkn xmau ajar tp ak suh ang tgg ak blik dlukan...heee

Sunday, December 20, 2009

ala....ayt hg tue sensitif sgt ar...
ttbe aku baru taw adek aku aktif ngan blog
aku suh ar dye ajar....hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...