sleep all your troubles away

Jan 15, 2010

kesibukan melanda

bismillah...
assalamualaikum dan salam 1 malaysia...









setiap hari camni lah rutin aku. penuh 'to-do list' aku. discussion, assignment, quiz lagi, pastu ditambah plak dengan SUKSIS. last week dah puas berjemur tengah panas. lepas ni ada pertandingan kawad, abes terbakar muka aku. assignment pun dah berlambak-lambak. banyak ker? lebih dari satu tu, kira banyak la kan.....hehe. nak dijadikan cerita disebabkan level semangat aku terlampau, assignment yg sepatutnya dihantar pada minggu keenam aku dah hantar semalam. Fuhhh..boleh rekodkan dalam 'hari ini dalam sejarah' tu. padahal ada kisah disebaliknya. mula-mula memangla kena hantar minggu ketiga, tp last week bila tengok planner balik lecturer cakap minggu keenam. disebabkan aku ngan kawan aku sorang ni pening pening lalat+malu malu kucing nak tanya senior, kami sanggup stay up sehari semalam wat pasal Fasa Kehidupan berdasarkan Pengalaman Keagamaan tu. tapi at least, satu assignment dah settle.


kiri, kiri, kiri kanan kiri

hmmm...pertandingan kawad bakal menjelma. aku dengan kawan-kawan sume junior lagi, mana expert sangat. kena la banyak belajar neh! hujung minggu lepas, masa orang lain sedap-sedap tido diulit mimpi, kami sume dah bangun. dua hari tu dirasakan macam dua minggu sebab ni kan first week ada latihan. dua bulan cuti, step kawad pon banyak dah lupa-lupa ingat. bila dah kena berjemur tengah panas terik, step yang lupa terus ingat.


keletihan-kesakitan-kemalasan


tiga perkataan tu cukuplah menggambarkan perasaan aku setelah dua hari didera oleh kepanasan itu. LETIH giler sebab kena kawad tengah panas. baru aku sedar, panasnya Malaysia! tapi bila aku fikir-fikir balik, ini baru panas kat dunia, akhirat lagi la. berganda-ganda. lepas ni ada pertandingan kawad. sampaikan dalam bilik aku ngan kawan-kawan aku berlatih untuk 'selaku terima sijil' punya step. SAKIT, iyelah kan dah lama tak berkawad, tangan ngan kaki pun terkejut. lenguh abes seluruh badan. alangkah syoknya pegi spa, ada orang urut..huhu. MALAS nak pegi kelas esok paginya. kelas pukul 8 plak tu. bukan takat malas nak pegi kelas, malas nak bangun, malas nak mandi. sejuk menggigil macam dok kat tempat bersalji =p
tapi apa boleh buat, aku merungut pon, memang jalan macam tu yang aku pilih.



junior SUKSIS bersama jurulatih dan pegawai selepas majlis angkat sumpah





hari ni 15 januari 2010

bestday besfren aku

selamat hari jadi nor faizawani bt omar

semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki

friendship never ends
-mira-fae-sya-ilham-









suka tak???

1 comment

Saturday, January 16, 2010

assalamualaikum wbt..
salam 1 malaysia...

sudah menjadi rutin seorang mahasiswa..kesibukan,kepenatan dan kemalasan sering mengitari hidup kita...kuatkan keazaman,teguhkan pendirian kerana ada cita2 yg perlu dikejar..pada waktu begini kita terpaksa berkorban dr segi masa,tenaga dan jg wang ttp hasilnya nnti amat lah lumayan..kerana penat lelah kita akan membuahkan hasil...

sebagai slh seorang sahabat,aku gembira kalau hg gembira...klau hg rs sedih jgn malu2 utk contact aku...mngkin ada perkara yg kita boleh kongsi bersama..hehehehe...last but not least, aku pling suka klau bleh bcakap ngan hg..kecoh satu Malaysia..hahhaha..ok la..aku kn gerak dl..salam..take care..(^_^)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...