sleep all your troubles away

Feb 23, 2010

calculus oh calculus


ini ialah hasil nukilan aku time kelas advance calculus. abaikan tulisan buruk itu sekurang-kurangnya lebih bagus dari cakar ayam! uhuks~


tengah sedap2 aku focus apa yang akak calculus ajar (aku rasa tutor tu muda lagi), entah camne aku ter'on' kilang taik mata kejap. tiba2 jer dah dengar harmonic sequence la bla bla bla. arghhh nota yg beliau suruh kami catat semua ada dalam buku encik james stewart yang gila tebal. 10 tahun akan datang kot baru leh khatam buku tu.


kita akan hargai apa yang takde depan kita. dulu aku kurang suka kat lecturer calculus sebab beliau sangat strict. elok aku dah boleh adapt dengan makcik calculus tu, kelas diganti plak dengan akak calculus....menangis tak berlagulah aku...




mana makcik calculus pergi..


bila dah hilang fokus, plus akak calculus ajar laju gler mengalahkan aku kalo wat larian 50 meter then sang setan plak dok tarik2 kelopak mata aku, akhirnya aku tewas jua. maka tersengguklah aku dalam kelas tersebut. mula2, semangat salin nota...... akhirnya 'alah, dye amek dalam buku tebal, so tak yah la salin, balik study je la' (ayat budak pemalas). bila tangan plak tak bergerak, dengar jer, tertido lagi.


ada satu teori mengatakan, aku tak ingat plak teori apa, anggaplah teori budak-insaf jer.hahahaha. bila kita belajar, kita tak boleh tengok jer, tangan kena bergerak. bukan wat aksi terlampau yer. bila tangan bergerak, otak+minda pon berkembang. conclusionnyer bila dalam kelas, salin2 la apa yang diajar, kalo tak maka terbungkanglah kamu semua dalam kelas.....hehehe...




the end. tetibe semangat suda datang untuk wat calculus.
next week midterm calculus.gerun.






suka tak???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...