sleep all your troubles away

Feb 12, 2010

hari emosional

hari ni aku sdey, bengang, sakit hati, tak puas hati. apsal sume jadi hari ni? selalu kalau sehari sebelum balik penang, mesti jasad aku jer kat tg malim, yang lainnya sume aku dah hantar balik pulau. tapi kali ni, jasad je kat sini, yang lain aku tak taw kat mana. yang pasti sesat.




1. balik2 je umah, aku nampak box file aku atas meja makan. apsal nie? rupa-rupanya abang maintainance datang tukar kipas. bila masa plak kipas aku rosak? yang tak leh blahnya dia sanggup turun bawah amek kunci bilik aku kat pejabat! yang wat aku bengang+malu bila situasi bilik aku yang agak memalukan. disebabkan bangun lambat, aku tak sempat nak kemas bilik aku. dengan pintu loker ternganga luas, lupa nak tutup sblm pegi kelas! abesla rahsia aku! ahaks~
2. klas petang tadi. ada mamat ni promote kain batik. RM50 sehelai. mahal nak mampus! dah aku tak nak beli, jangan la nak komplen2....

3. klas malam. geram dengan attitude bakal guru ni. dah taw ada listening test tolongla datang awal cket. takat 10 minit lewat, boleh lagi. ni dah 820 malam, tak sampai2, apa kes? tak pasal2 madam tu buka radio free channel. aku lemah betol bila ada orang berleter, kalo mak aku berleter aku leh terima. dah terimmune pon. sehari kat umah kalo tak dengar beliau berleter, rindu kot!



4. balik2 klas, baru letak beg, buka tudung...miraaa..ada berita baru. (aku bukan mami jarum). latihan 20 & 21 ni, tak datang pon xpe. what da....aku sanggup korbankan cuti midsem aku sebab nak blajar, ttbe camni orang balas! alasannya dulu dikatakan benda tu wajib sebab nak jaga hati orang. tolonglaaaa.....disebabkan clorox setitik, abes luntur semua baju! tak pasal2 aku tambah dosa yang sedia ada lepas tu. habis terkeluaq semua loghat utara! baru puas hati cket

5. entah macam mana aku terbuka fesbuk adek homeroom aku. (kira family angkat la masa emaresem dulu). tiba2 aik, bukan aku add dye ke dulu? baru aku faham. kalo tak kenal xpe, tapi kteorang ni pernah minum secawan, makan sepinggan. sampai hati. xpe mira sabar. lagi tak puas hati bila aku add hamba Allah tu, dye approve tapi wat dunno jer. kat bespren aku ucap thanks plak. tak puas hati lagi kiciwaa (mampus aku kalo hamba Allah tu baca, mana cheq mau letak muka)....ahaks~



*sapa terlibat, jgn terasa. my blog is my bestfriend*


abes bab emosional, tiba-tiba dengar lagu only one-yellow card. rasa cam best!


gila jiwang!




*jangan hina saya*

suka tak???

1 comment

Monday, February 15, 2010

koneciwa.... kukecewa... huhuhuhu ... sbr ... sbr...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...