sleep all your troubles away

Oct 1, 2010

no title-no posting

assalamualaikum
ello.ello. 
[sambil mengelap debu debu dan membersihkan segala sawang sawang]
shuhh.shuhh


lama sangat aku tak update even tak log in pon blog aku ni. jadual aku dipenuhi dengan segala assignment dan test. beratur tunggu aku jawab jer. nasib baikaku ada kesedaran cket, kalo tak, aku rasa result aku akan down gila gila sebab masa aku banyak berfesbuk dan berblogging.
[sangat teruk]


malam ni aku nak deactivate fesbuk kejap walaupon tak sampai hati. 
shruu...shruu....
[haruslah ada sound efek kan]

banyak benda lagi yang nak story
sebab banyak benda yang jadi

aku 'calculator' yang kemurungan






[budak2 suksis jer paham]

ok, chow.
selamat beramal



entry paling boring yang pernah aku post
aku post sebab aku rindu belog ku
-sempoi n relax-




suka tak???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...