sleep all your troubles away

Oct 6, 2010

rasa nak nangis laju laju

ello everyone.


in the middle of the night.....


aku bukan nak story pasal hantu tapi pasal aku yang kemurungan. kemurungan??? padahal tadi aku gelak guling guling. 




rasa macam nak nangis laju laju. tapi aku takut tg malim banjir plak. jadi aku batalkan niat aku tu dulu. minggu ni banyak benda nak kena hantar, banyak jugak yang nak kena dijawabnya [ quiz la tu...] plus plus ada program hari raya suksis plak. dan yang lebih 'menggumbirakan' aku ialah aku antara AJK pelaksananya. 




 aku tak nangis macam ni. 
=P


tak pasal pasal aku daripada budak yang pendiam..pendiam ke??? aku jadi yang banyak cakap. tapi pada hakikatnya, memang aku banyak cakap pon. without waste my time, ececeh...kecek english plak! aku nak show off la cket hasil keje aku. 






aku takde ar kreatif sangat kan, tapi teknologi kan ada. just use it.


p/s: sangat busy sampai tak sempat bersosial. ahaks



















suka tak???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...