sleep all your troubles away

Oct 28, 2010

do not disturb

diam-diam, aku nak study nie

mood - nak pegi library ngorat librarian, geledah past year questions
jalan jalan sampai penat
minum nescafe sampai puas
baca komik sampai termuntah

perasaan sekarang - rasa sangat dull. dull kat sini bermaksud bila aku kuar berjalan-jalan, orang lain sume berwarna warni, aku cam kosong, colourless. 

pastu perasaan inkuiri dan unsatisfied sangat tinggi
contoh
"aku je betol, ang salah"

aku nak pesan kat pesbuk, tolong jangan kacau aku nak study. aku pon tak taw kenapa aku asyik nak kena jumpa ang, padahal xde notifications pon, xde sesape pon. tapi kenapa aku kena ngadap ang? konpius taw. aku harap lepas ni jangan selalu jumpa aku ea. lepas exam takpe lah. 
[ kata-kata seorang pesbuk addict ]


 I just need my own space


rasa macam nak rebus buku calculus buat sup tulang dan goreng buku grammar cicah sambal kicap
amacam???


cikgu nadia
budak baru nak insaf
suka tak???

2 comments

Thursday, October 28, 2010

nasi goreng kampung satu!

Sunday, September 04, 2011

hehe..rebus jgn xrebus..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...