sleep all your troubles away

Oct 8, 2010

seketika waktu

assalamualaikum

hello readers, 

lately, aku rasa entry ku ni too emosional dan sangat tak best! hari ni untuk tidak menambahkan kemurungan, aku nak cakap pasal kesukaanku.

seketika waktu dan kesekian kalinya, dah lama aku tak tengok cter korea and anime. nampak sangatla aku memang busy. agak mengalami kecemburuan apabila kawan aku tengah dok layan Personal Taste yang si kacak Lee Min Ho berlakon.  

 panjangnya kaki dye




dan kesekian kalinya juga aku sudah lama tak menghadap superjunior menari. ohh, tidak!!! aku tak pernah melupakan korang...hahahaha. 


sorry sorry 
[tengah nyanyi ni]

 
the innocent ryewook
minta maaf ye, sebab kamu dah jadi no 2

aku obses sangat ke? taklah, minat je. aku sangat suka ryeowook sebab muka dye yang innocent cam aku. wakakakaka. aku berubah lepas tengok cter you're beutiful. ish, hero dye yang sangat comel dan kacak walaupon kawan aku kata min ho lagi hensem, tapi bagi aku, jang geun suk tetap di hati. hahahahaha. 



ada tak jang geun suk versi malaysia? 
ada ke? kalo ada, aku isytiharkan diri aku yang aku dilamun cinta.
[dushhhh, rasa nak terbang tinggi tinggi]


iklan ni sangat comel.

p/s: abes final exam, bolehla mencari cari cter playful kiss. oh my kim hyun jung.
dan bolehlah menghadap laptop 29 jam sehari tengok cter korea.


suka tak???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...