sleep all your troubles away

Oct 7, 2010

aku manusia biasa

assalamualaikum...

tajuk entry aku...perghhh. cam orang tengah emosional jer. memang pun. beberapa hari ni aku kemurungan. ahaks~

aku memang la manusia biasa, takkan luar biasa plak kan. takkan alien kot? 

comel jer

kalo aku cakap ni, mesti orang kata aku perasan, poyo, bajet bagus kan. kalo ada kengkawan aku yang baca mesti dah gelak guling guling, takpon mengiyakan aje statement yang akan dikeluarkan kejap lagi. 


tapi biar aku nak gelak dlu boleh???
[it is not funny at all]

kawan kawan aku cakap muka aku innocent. innocent tu apa? ala...sandwich yang letak sardin tu. ok, itu bukan jawapannya. adakah disebabkan muka aku yang macam ni, orang selalu buli aku? tapi ada kawan aku cakap, itu maknanya orang sedar akan kewujudan kita. tapi buli???? jap jap...muka camne? muka budak baik dan skema gler. wakakaka [gelak sampai tersedak]

please jangan buat camni kat aku? aku pon ada hati dan perasaan gak. bila aku angguk, tak semestinya tanda paham sebab kadang kadang aku pending! your message is not delivered!!! diam aku tak semestinya aku setuju sebab kemungkinan aku marah. aku membebel bukan aku suka tapi sebab nak release tension. release tension dengan pot pet pot pet? tolong jangan tiru cara aku. 


kenapa aku boleh tolong orang tapi bila aku nak mintak tolong??? itulah kehidupan. bukan semua orang perangainya macam kita. setenang tenang aku, aku pon nak mengeluh gak. sediam diam aku, aku rasa macam nak kutuk orang gak! ish...ish...ish... tak baik taw kutuk orang. hahaha.... [insaflah mira oii]. 



 [ I need my own space right now ]
please, please, please



suka tak???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...