sleep all your troubles away

Jan 7, 2011

aku masuk tv oii

السلام عليكم
salam satu malaysia. 
[muka excited]

semalam aku tak taw la hari bertuah ke tak bertuah ker. setiap kali aku kuar pegi pekan tg malim, mesti nama signboard INSTUN. baru hari ni aku taw INSTUN stands for what. maksudnya institut tanah dan ukur negara. apa kaitan ni instun ngan aku masuk tv??? mari mari nak story sama kamu...





pernah dengar bicara rakyat??? tak pernah. aku pon first time dengar. itu ar asyik layan animax, hbo, ceria, fox, ngw ngan kbs world jer. sekali sekala try layan rtm plak. mesti jumpa punya show bicara rakyat. oops, aku tak join la segmen tu. apahal tiba tiba aku nak cakap pasal tanah, bukan bidang aku langsung! dan aku bukan juga moderator dan panel jemputan. aku cuma dijemput jer. dalam erti kata lain tolong meramaikan majlis. one more thing, geng kieorang jer muda remaja dan yang lain agak veteran cket. sopan kan ayat aku???

yang malangnya aku tak dengar dan tak fokus langsung dengan apa yang diorang cakap. sorry to say tapi itulah kenyataannya. cerita hantu dan mistik yang kiteorang sembang lagi menarik kot dari hal hal tanah ni. yang paling penting aku siap sempat tido sebelum rakaman start. tido tu haruslahkan. wajib. ok, malam ni semua buka tv 1 taw, kol 10.  aku kat bahagian penonton.huhu.




apa yang aku belajar??? baru aku taw macam mana orang orang tv buat rakaman. tu je la. apa yang aku dapat. eh, ada lagi la. sakit perut. pukul 3 pagi [baca sambil nyanyi lagu p ramlee] aku kluar masuk toilet.

credits to google.

duit,duit, dimana kau duit???? 


suka tak???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...