sleep all your troubles away

Jan 3, 2011

azam.azam.azam

السلام عليكم
morning semua. bapak awal aku online. ni kalo kat umah, tak dapatlah eden online pagi pagi camni. kompem aku kena. kena marah.ahaks.aku insomnia kot semalam. mana taknya, 12 tengah malam baru aku mandi setelah berhempas pulas berkemas kemas.back to our topic. 

bermulanya tahun baru, nama mamat ni mesti femes. [nada tak puas hati] kat mana mana mesti semua orang cakap pasal dia. azam la. apalagi. tapi kenapa bila tahun masihi jer nak pasang azam? tahun hijriyah, tak kecoh kecoh camni pon??? bagi aku plak, azam bila masuk tahun hijriyah ngan azam masihi lain lain. azam tahun hijriyah, nak puasa penuh! ahahahaha.

tahun ni punya azam 

1. online facebook tak lebih sejam satu hari. kalo lebih tu dikira overtime.ahahahaha.kalo tak nanti aku tak wat keje umah.

2. taknak study last last minute. penat doe nak cover time studyweek.

3. makan makanan berkhasiat.ia bagus untuk otak  [macam iklan plak] no more chikedes

4. nak jadi pengunjung tetap library upsi. biar makcik makcik n pakcik pakcik kat library bosan tengok muka aku. 

5. taknak tido dalam kelas english. merana jiwa dan raga kalo dapat lecturer yang xde tone.mendatar jer.

6. slim.slim.slim. mak abah aku cakap aku dah gemuk. kena diet ni. [entahkan jadi entahkan tidak]

7. nak jadi budak baik.tapi selama ni aku baik kot.ahahaha.

8. merajinkan diri update blog dengan penuh ilmiah cket.

9. aku rasa takde dah kot.sebab aku pon dok terpikir pikir, boleh ker aku capai semua azam ni. insyaAllah. I can do it. 



...i will never know myself until i do this on my own...
suka tak???

5 comments

Monday, January 03, 2011

miahahaha..azam pertama tu yang tak ble bla..ingatkan nak utamakan bab study dulu..

ape pun selamat berazam dan menjayakan azam tu semua..

Tuesday, January 04, 2011

ahahaha.facebook pon study pe. btw, thanks

Tuesday, January 04, 2011

moga tercapai...yosh!!!!!!! omu harap kita sama2 mencapai impian tok kurus...

Tuesday, January 04, 2011

salam ziarah pagi dari su manje

Wednesday, January 05, 2011

omurice::harap harap camtu la kan...slim.slim.slim

su;;thanks

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...