sleep all your troubles away

Jan 31, 2011

maksud tahi lalat

السلام عليكم
dulu dulu aku ingat tahi lalat tu sebab ada lalat berak, sebab tu la jadi tahi lalat. kat muka aku ada lebih 10 tahi lalat. so banyaklah lalat berak kat muka aku. hahahaha. dalam aku dok bermain main dengan google tadi, dye cakap tahi lalat ni disebabkan perkembangan abnormal sel sel pigmen bawah kulit yang paling dalam. bukan sebab ada lalat hinggap then berak kat muka korang yer. 


tahi lalat kat bibir. 
orang kata banyak cakap. tapi realitinya kawan kawan aku yang ada tahi lalat kat mulut kompem banyak cakap. setakat yang aku jumpa la kan. so kalau korang nak cari partner, tengok la kat mulut dye. kalo korang tu pendiam better cari yang ada tahi lalat. ahahah. baru saling melengkapi. 


tahi lalat kat leher
selalunya orang kata penyayang. kalau ada 2, 2 kali penyayang ke? aku memang seorang yang penyayang. [xde kaitan]. nak selamat? bila ada orang nak tackle tu, tanya camni 'awak ada tahi lalat kat leher?takde? ok, you are rejected.' gila kejam.


tahi lalat kat tapak kaki
orang kata kalo ada tahi lalat kat tapak kaki ni jalan jauh atau suka berjalan. dulu aku takde pon tahi lalat kat tapak kaki, aku still suka jalan jalan gak. sebelum aku taw aku masuk upsi, tiba tiba sel sel kulit aku mengalami perkembangan abnormal di tapak kaki, nenek aku cakap ni nak jalan jauh la ni. ok, minggu depan aku taw yang aku dapat masuk upsi. penang-tg malim, jauh la tu kan?


tahi lalat kat bahu
orang kata tanggungjawab dye berat. maybe dye lah kena support family atau kena jaga adek adek dye. mungkin anak anak sulung ramai ada tahi lalat kat bahu. contohnya cam aku. ahahaha. kalo nak cari life partner yang bertanggungjawab korang boleh pegi cek bahu dye. tapi kalo pompuan camne nak cek??? adoiyai...


sebenarnya aku buat ni pon based on yang aku selalu dengar jer. kalau nak taw lebih lanjut sila pegi website ni. korang cari la sendiri. 
suka tak???

4 comments

Monday, January 31, 2011

interesting! :)

Monday, January 31, 2011

nice~ mak takde kat bibir pun byk ckp gak. cmne ni?

Monday, January 31, 2011

thx fathiah

mak...tu memang mak yg bnyk cakap.ahahha

Tuesday, February 01, 2011

hehe..saye de bnyk tahi lalat..lalat berak tas muka saye..hihihi

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...