sleep all your troubles away

Jun 14, 2011

second day

assalamualaikum

today is better than yesterday

hari ni aku berani la sket dari semalam. penat kot. puasa la katakan. dengan cikgu cikgu lain a.k.a rakan sekerja pon ok. rupa rupanya cikgu yang dok sebelah meja aku tu, sepupu makcik aku. kira no hal la. ada la penolong. alhamdulillah. kelas muzik pon aku ajar ikut suka hati aku. ada ke student aku tu suruh aku ajar lagu justin bieber. apa kes??? never say never. 

masuk kelas 4M lagi...

hari ni dah 3 kali tengok muka cikgu, tak boring ker

takkk, cikgu baik, comel, tak garang, bla bla bla

cikgu dulu tu garang ker

garanggggg

kamu nak saya garang ker???

taknakkkk, macam ni la best

okay, jom buat card happy father's day


tengah tengah aku termenung tengok gelagat diorang tu

cikgu dah kawin ke blom?

awak rasa?

blom....sebab cikgu muda lagi 

[taw takpe, xde soalan lain nak tanya, calon pon xde]
-dalam hati-

cikgu ada marka ka? 

haishhhh...cikgu single lah....awat?

takdak apa apa 
[sambil senyum tersengih sengih]


best jugak jadi cikgu sekolah rendah. takde banyak masalah. nampak seronok jer diorang. alah, nakal? aku dulu pon camtu jugak. nakal.esok ada latihan sukan. aku cikgu rumah merah ok. 


suka tak???

1 comment

Tuesday, June 21, 2011

hahaha...ko ajq lgu pew weyh??..haha da jdi ckgu skang..aku igt ag jdi ckgu math..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...