sleep all your troubles away

Jun 15, 2011

third day

assalamualaikum 

helo helo


aku rasa hari ni aku paling banyak mulut. sebelum sebelum ni dalam bilik guru, aku yang paling diam. takde kawan satu kepala, diam la. tapi aku rasa lepas seminggu dua aku dok sekolah tu, maybe aku back to normal. banyak cakap! 

for the first time aku kat sekolah tu, hari ni aku terduduk, diam, terkedu. semua ada. aku terduduk bila aku tak boleh kawal kelas darjah 3. bising toksah cakap ar. paham paham jelah kalo lepas rehat macam mana. cuba bayangkan korang time sekolah rendah lepas time rehat, macam mana??? ok, flashback balik. [sambil tutup mata]. aku yang berdiri kat depan, sebelah mata pon diorang tak pandang. siap korang, minggu depan aku taw la nak wat macam mana. [ senyum jahat ]


tiap tiap hari aku akan masuk kelas 4 M, hari ni kami belajar karangan catatan harian...


kamu taw tak catatan harian? saya bagi contoh...

taww....[jawab ramai ramai]

ok, pada minggu lepas, kamu menyertai rombongan sekolah ke Melaka. kamu...[tak sempat habiskan ayat]

cikgu, kami baru nak p melaka minggu ni ikut rombongan sekolah petang. macam mana kami nak tulis catatan, p pon dak lagi.mana kami nak taw

hah??? [aku plak yang terpinga pinga]
ni kan contoh ja....

cikgu, melaka melaka takyah sebut ar, tempat lain plak

ok ok. pada minggu lepas, kamu menyertai rombongan sekolah ke United Kingdom. buat catatan harian kamu disana.

huiyoooo....united kingdom. jauhnya....

ayat mau hebat



last sekali, aku bagi keje sekolah. padan muka.


masuk jer bilik guru...


pengumuman.pengumuman.
petang ni latihan sukan dibatalkan
yahooo
maka melompat kerianganlah kami sekalian guru


suka tak???

5 comments

Anonymous
Wednesday, June 15, 2011

mira! hebat ko~ bdk2 2 sume loyar buruk,, hahaa... terbaek ko mira,,, nt bg ak tips2,, lalala~

Wednesday, June 15, 2011

ya Allah, budak2 skrg ni kan..
masa SBE dulu pun tercenggang bila budak2 bising walaupun kami berkawal 2 orang =.=''

Wednesday, June 15, 2011

ya allah.. tak terbayang biler ceq jd cikgu nanti.bg la tips sikit haa... :)

Wednesday, June 15, 2011

anonymous...ni mesti cah! don't worry la cah

Wednesday, June 15, 2011

amna-budak2 sekarang ni loyar burok. naseb baik terkawal lagi...tapi sabar je lah

keyri-ni baru sekolah rendah, nanti sy posting sekolah menengah, tak taw la camna....xpe, jadi cikgu keje mulia

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...