sleep all your troubles away

Aug 16, 2011

awet muda


time aku jadi cikgu ganti dulu...

makcik : cikgu ke ni?

aku : hmm...cikgu ganti jer.

makcik : la..ingatkan baru abes spm

aku hanya mampu tersenyum

*********

time aku nak balik amek test jpj last week...

perbualan aku dengan budak budak yang baru nak masuk first year

unknown : baru nak masuk u jugak ka?

aku : eh, nak masuk third year dah

unknown : la, iye ke? muka cam umur 18 tahun

aku hanya mampu gelak

*********

time aku nak naik LRT kat Masjid Jamek, ada soal selidik pebenda tah, layan ajer

girl : eh, u 21 ea???

me : yup!

girl : i thought u 17 or 18 meh

me : no, i'm 21. serious!

okay, sesape nak rahsia awet muda. boleh amek henpon canggih anda tekan 1-800-644-tekan tekan tak dapat!


suka tak???

1 comment

Wednesday, August 17, 2011

hehe...awet muda ye cikgu ni:)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...