sleep all your troubles away

Oct 21, 2011

kahwin




jom pergi kursus kahwin
taknak ar
jomlah. boleh tambah ilmu, jadi matured sket
taknak...nanti lepas pegi kursus, kalo rasa nak kawin cmne?
[alasan bodoh]

aku rasa aku masih muda untuk pergi kursus kahwin. perjalanan hidup masih jauh lagi. biar aku matang dengan sendirinya.

selamat berbahagia kepada member member aku yang merancang untuk bertunang tahun depan. member yang sama sama main menyorok dalam library, main air kolah surau sekolah, member sama sama naik basikal pakai helmet. tahniah! jodoh kau sampai dulu. dan baru aku sedar yang kita sudah dewasa.


p/s: pergi kursus dengan bakal suami lah. setuju?

suka tak???

7 comments

Friday, October 21, 2011

hahha,,,jgn bagi alasan sangat....
nak gi kan sebenarnye..kan3....hak3...

Friday, October 21, 2011

walaupon pernah terpikir nak pergi.
tapi bila dua tiga kali pikir...tak perlu kot!
hahaha

Friday, October 21, 2011

tak semestinya nak kawin je kene pergi kursus kawin...
kerana ia ilmu..
bukan sekadar hanya nk kawin..

Saturday, October 22, 2011

kursus kawin tu seangkatan dgn kursus komputer dan kursus2 yg lain.. skadar menambah ilmu di dada.. :]

Saturday, October 22, 2011

ilmu tu memang ilmu...tapi belum masanya lagi. sekarang ni tambah ilmu lain dulu.....

Saturday, October 22, 2011

hehehe..ngn bakal suami or tidak, tidak jadi masalah..pergi sorang pown boley agak nyer..yang penting senang mase depan..xpayah tunggu nak dekat2 baru nak buat..hehe..(^_____^)..

Sunday, October 23, 2011

amik awal2 xrugi.. jgn jd mcm saya.. :p baru kalut nak pi.. nk pegi ngn bakal husband..tp die jauh..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...