sleep all your troubles away

Oct 24, 2011

macam-macam




minggu ni deepavali. cuti berhari-hari. dan kelas aku batal sepanjang hari.

aku capai pen, tulis. tak jadi.

to-do-list.

aku memikir. aku ikut ke list ni nanti? bingung. study statistics teringat assignment. buat assignment teringat tak study lagi. resah dan gelisah. itulah penangan last minute. ia membunuh!

dan aku buat keputusan. aku akan buat senarai itu. probability aku ikut list tu 0.78 mungkin.

aku berpesan kepada buku dan nota-notaku, kau tiada cuti.

p/s: aku memang suka copy paste gambar tumblr
suka tak???

5 comments

Monday, October 24, 2011

study last minit memang cuak sket..semuanya look mess up and doesn't know which one you should start..

here is a guide:

start with BISMILLAH.

have a nice day and good luck 4 ur exam

Monday, October 24, 2011

thanks! nice advice!
insyaAllah....

Monday, October 24, 2011

chaiyok!!~~~=)

Monday, October 24, 2011

first, sing? lagu pe ckgu nk nyanyi? :P

Tuesday, October 25, 2011

kerja last minit memang membunuh dalam diam..hoho

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...