sleep all your troubles away

Feb 6, 2012

roda



assalamualaikum

pujangga berkata 'hidup ni ibarat roda'
ya. aku akui.
aku pernah di atas. selesa
bertahun tahun aku di bawah. sakit

aku tengok mereka
bila duduk, mereka tetap tinggi
bila berdiri aku masih rendah
tak seia dan sekata

aku masih dibawah.dan aku belajar
terima kasih dunia


Untuk saya, Rasulullah SAW itu adalah susuk tubuh yang besar, yang melindungi saya di hadapan, sedang saya melihat belakang tubuhnya dengan penuh harapan. Kadang hanya rasa malu, menjadi ummat baginda yang kurang kerjanya.
-hilal asyraf-





suka tak???

9 comments

Monday, February 06, 2012

mendalam mksudnye ni..hehe..anyway nice =)

Monday, February 06, 2012

simple entry tapi banyak makna..
nice entry

Monday, February 06, 2012

mendalam camna tu?

thx...

Monday, February 06, 2012

nice!! :)

Monday, February 06, 2012

Assalamualaikum..
memang pandai bermain kata, mencoret tinta..Nice! =)
yurp, kadang di atas kadang di bawah adalah untuk kita mengenali sebesar mana dunia..bandingkanlah, dengan besarnya kehidupan di sana

Monday, February 06, 2012

terima kasih!

dan kini...masih belajar untuk mengenali kehidupan

Monday, February 06, 2012

Salam Cikgu~ ;) Zam tingalkan jejak kt sini, sbb tak dpt komen kt cb, jemput singgah ke blog Zam time2 free ae ;)

Monday, February 06, 2012

Zaman kini...
Hidup ibarat Sport Rim...
Mahal hargenya...

Tuesday, February 07, 2012

Hanya tinggalkan jejak sini.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...