sleep all your troubles away

Feb 3, 2012

bila diam




aku suka membaca. menulis jugak. dan aku suka bercakap. perempuan kan...

bila aku diam dan hanya senyum, member aku dah nak nangis

"tolongla cakap, janganla senyum jer. tolongla jangan wat orang camni"

bila aku tengok tv tanpa berkata apa-apa dan hanya diam

"awat hang nampak macam kemurungan ja, ada masalah ka? selalu ada ja cerita hang."

bukan setakat member, abah aku pon akan pelik kalau aku diam.

nak jadi pendiam kejap pon terbantut. iye, itu cita-cita yang takkan tercapai.


p/s: hidup aku banyak warna. sebab tu aku suka bercerita dan berkongsi. tapi yang rahsia tetap rahsia. 



suka tak???

15 comments

Friday, February 03, 2012

cikgu nadia . anda memang banyak cakap ! hehe

Friday, February 03, 2012

okeh, aku tak nafi! hahaha

Friday, February 03, 2012

ni mesti kes becok ni..haha

Friday, February 03, 2012

hahaha...saya bising tapi tak becok!

Friday, February 03, 2012

sy pendiam. huhu

Saturday, February 04, 2012

haha kan kan..iqa biasanya kecoh.
tp ada masa diam :) bila diam jadi seribu tanda tanya -.-

Saturday, February 04, 2012

haha,, best sangat kot kau bercakap.. kite pendiam takde pape pon,,haha..

eh,, kite follow sini keyh..

Saturday, February 04, 2012

bila orang bising jadi diam, semua akan pelik

orang kata orang pendiam ni kreatif dan banyak idea....

Saturday, February 04, 2012

orang memang akan pelik kalau kita tetibe nak berubah.. tapi yang geramnye, kalau kita bising, orang pulak marah.. haih.

Sunday, February 05, 2012

susah nak puaskan hati semua pihak. apa yang penting kita puas dan tak bertentangan...

Sunday, February 05, 2012

hihih..dorg ketagih dgr suara kamu kot..eh alang2 dh singgah sy follow trus lah..

Sunday, February 05, 2012

hahaha...maksudnya cikgu terkenal dengan banyak bercakap eh ? hahaha...

Salam Maulidur RAsul

Sunday, February 05, 2012

sy x byk cakap.. tapi klau ada topik yg sesuai on jaa ^^

Sunday, February 05, 2012

teheee..
cikgu ni mesti jenis periang dan mudah didekati ^^

*xmo diam2. cakap2 juga, tpi biar bila perlu kan :)

Monday, February 06, 2012

saya periang!!!!

-tiba-tiba-

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...