sleep all your troubles away

May 11, 2012

aku dan blogwalking



Bila aku blogwalking, sambil-sambil baca entry orang, aku nak jugak cakap hai-hai dekat shoutbox. Tak komen entry pon sekurang-kurangnya aku tinggal jejak. Nak tunjuk yang aku singgah blog dia. Tapi masalahnya blog takde shoutbox. Oh, mentang-mentang follower ribu riban, kau berlagak eh? Kebiasaannya blog perempuan. Oh, blog yang takde shoutmix tu, cetry korang tengok entry dia, confirm komen puluh-puluh. Setakat satu dua tak main lah kan.

Aku nak komen, tapi bila baca balik entry dia takde apa sangat pon. Kalau dia semangat cerita pasal kenapa daun sejak azali kaler hijau, putaran bulan mengelilingi bumi ni menyebabkan pasang surut air laut, aku boleh terima dan aku terus komen. No doubt. Ini pasal tudung aidijuma yang baru beli kat pesta konvo, pastu pasal hangout ngan boyafren, so aku nak komen apa. Cuba bagitau aku? Cuba? Cuba? #cuba kau dengar, cuba kau lihat......

Sebab tu mostly aku follow blog lelaki. mostly ok? aku still follow blog gadis yang stylo. Ada motif dan straight to the point. Boleh hilang stress sebab kelakar. Bukan setakat korang letak gambar buat muka bajet kiut and then orang komen, so cute la you, eh, awak comel. Itu blog tayang muka. Tak payah! Aku tak layan blog camtu. Nanti letak shoutbox pleaseeeee?

p/s: mesti korang cakap aku jeles sebab follower aku tak ramai macam diorang. Sumpah tak.aku pemalu sebab tu tak tayang muka! woha!
suka tak???

8 comments

Friday, May 11, 2012

kan..tak paham aku knape blog cmtu femes memes..sihir ape la dorang pakai..haha..*ok aku jeles sebenonye*

Friday, May 11, 2012

kalau aku yg pompuan ni tak paham..kau lagi la tak paham. hahaha.

Saturday, May 12, 2012

hai hai..

teringin juge nk ucap hai hai nie..
tercapai jua hasrat ini nampaknye..
:)

.

Saturday, May 12, 2012

hai hai balik..
perli ke? mentang2 la dah lama tak update....sobs~

Monday, May 14, 2012

cuba utk paham tapi still blur2, hukk...

Monday, May 14, 2012

haha biasa la tu.relax sudah.yang malas nak melayan,tak yah layan.trolololol...

yang caliph kat atas ni,apa susah nak paham nyer?ke tak baca?hahaha kantoi!

Tuesday, May 15, 2012

eh, hai. jgn risau,ai jeles dengan u gitu tengok follower u. lol.

kah kah. aku lak dah makin jauh dengan aktiviti berbelog ni. jauh sangat dah.

Tuesday, May 15, 2012

@haikal blank
ala u..sila jgn jeles pliz...hahaha

same goes to me. aku pon jauh gak. aku aktif balik pon sbb keje bnyk sgt! bosan.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...