sleep all your troubles away

May 14, 2012

salji salju




time tadika dulu, lepas makan mesti kena gosok gigi. kadang-kadang tu la first time aku gosok gigi untuk hari tu. selekeh! port gosok gigi, tepi longkang menghadap ke langit. sambil tengok awan aku berangan. berangan beli pistol. sebab aku ingat kalau aku tembak awan, salji akan turun. sebab apa aku fikir camtu? sebab bila hujan turun, langit mendung. time tu aku fikir, apsal jutawan kat malaysia tak beli pistol dan tembak jer awan tuh. mungkin pistol sangat mahal kot. itulah konklusi yang dapat dirungkaikan daripada kanak-kanak berumur enam tahun. 
suka tak???

8 comments

Tuesday, May 15, 2012

budak budak berfikir.



haha

Tuesday, May 15, 2012

imiginasi tahap cipan . .terbaekkk ;)

Tuesday, May 15, 2012

hahahaha. aku nak shoot budak tu gune pistol yg same.


boleh?

imaginasi trlmpau *

Tuesday, May 15, 2012

Salam mira :)

Lana lu salu berangan, kan best kalau takyah gosok gigi hari2..menci aku gsk gigi ni, uat gigi berdarah je,bhahhaha

Tuesday, May 15, 2012

@syafiqakarim, @ cha'e

tahap pemikiran kanak2, normal lah! haha.

@Wan|A
melampau. budak tu aku. =p

@Tinta Lana
adakah kita mempunyai pemikiran yg sama?

Anonymous
Tuesday, May 15, 2012

ceh siap nak beli pistol haha

Tuesday, May 15, 2012

yela...kan nak tembak awan!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...