sleep all your troubles away

Dec 31, 2012

2002, 2012, 2022


assalamualaikum dan hai

source : google search

aku cuba untuk lihat diri aku dalam sepuluh tahun dulu, kini dan akan datang

disember 2002
aku teruja untuk ke alam sekolah menengah. bertemu kawan kawan baru. aku membesar dilumut perak. bila abah dah pencen, pindah balik kampung la. 

disember 2012
terlampau banyak memori yang tersimpan. jika mahu dihikayatkan, entah berapa purnama. ahha. tahun ini mengajar aku untuk menjadi dewasa. empat bulan berpraktikal di kuala selangor. pertama kali naik kapal terbang dapat kawan baru, student baru, pakwe baru. eh?

disember 2022?
mungkin aku dah jadi cikgu yang agak bertauliah. sibuk dengan lesson plan agaknya. dah ada keluarga sendiri. dah mula bagi duit kat mak abah. atau masih sedang membayar hutang ptptn? moga tahun tahun akan datang, hidup sentiasa diberkati. InsyaAllah.
suka tak???

9 comments

Monday, December 31, 2012

ohh yeahh, hutang ptptn Jgn lupa dibayar... Hehe

Monday, December 31, 2012

kau sebaya aku yer?

Monday, December 31, 2012

tp xkn 2012 kau baru nk masuk sekolah menengah..hehe..kanak2 sgt kau dh ada belog..kerlasss

Tuesday, January 01, 2013


eszyamin - okeh, aku typo. ubah balik disember 2002. haha

Tuesday, January 01, 2013

dis 2002, err ak form2 ujung tahun

dis 2012, err malas nk kira umur berapa tahun, sbb ak tau umur tu angka smata2

dis 2020, ak dh tua. =.='

Tuesday, January 01, 2013

smoga apa yg diidamlkan semua tercapai

Wednesday, January 02, 2013

aku sentiasa harap kan
kehidupan terbaik. tiap-tiap
masa.


:)
harap kau juga

Wednesday, January 02, 2013

haha. nice. dulu, kini dan akan dtg. selamat tahun baru 2013. :)

Wednesday, January 02, 2013

dulu aku budak2..sekarang tak budak lagi.. tapi still ada pompuan panggil aku budak comel.. kau pcaya tak? hahaha..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...