sleep all your troubles away

Dec 26, 2012

family bonding session

penang-lumut-taiping

aku suka perjalanan yang jauh dan melalui lebuhraya. aku suka berebut tempat duduk tengah dengan adik. boleh tengok pemandangan. lagipun aku gps abah. aku dengan adik suka karaoke dalam kereta. salah lirik pon, hentam je. adik yang lelaki suka baca buku. dia suka sepahkan buku dia dekat speaker. nyanyi? sangat payah nak dengar suara emas dia. dia boleh imitate nasir bilal khan! yang paling annoying bila dia suka tanya soalan yang minta penampar. apa apa pun aku tahu, dengan cara itulah dia tunjuk kasih sayang dia. 

kalau lah adik adik aku baca entry ni, mau seminggu aku menyorok dalam selimut. 


suka tak???

5 comments

Thursday, December 27, 2012

dah lama x berjalan jauh dgn famili smnjak memasing dh besar n ada kete sndiri ni..balik kg pon pakai kete sndiri..sonok drive sndiri katanyer..

kenapa dok tgh leh tgk pmdgn lak..lau sy suka dok tepi sbb sng nk tgk pmndgn n kenyit mata dgn awek sebelah bila tgh jam kt lebuhraya..gitewww

Thursday, December 27, 2012

laksa jangguih sudahhh

Thursday, December 27, 2012


duduk di tengah nampak kiri kanan. ahha.

tak abes2 laksa jangguih...hahah

Friday, December 28, 2012

mesti best kan jalan jauh :D

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...