sleep all your troubles away

Dec 19, 2012

escapee


assalamualaikum dan hai 

Lately I'm escape from reality. manusia mana yang tidak punya masalah. tak remaja tahu. Alhamdulillah. Settle. back to normal. bila dah berhenti sehari dua, nak start post entry susah sikit. ahha. sekarang susun jadual tengok tv je. balik balik aku tengok diva universal, asian food channel. lepas tu berangan bukak bakery la, kedai buku la. 

lagi dua tiga hari berkampung dekat rumah bestfriend aku. dia jumpa jodoh dulu. heeeee. antara member member baik aku, dia orang pertama kahwin, mesti la banyak soalan aku tanya. aku tanya apa perasaan dia sekarang, lagipon lagi dua hari je tinggal. 

'aku tak rasa apa apa pon. nervous pon tak. serius' - syafiah

kahkahkah.





suka tak???

9 comments

Thursday, December 20, 2012

hehe..semoga berjumpa jodoh yg beriman

Thursday, December 20, 2012

melepassss

Thursday, December 20, 2012


eszyamin - insyaAllah.

no komen...hahaha

Thursday, December 20, 2012

bg semangat pelis.
sobs

Thursday, December 20, 2012

settlekan bab sambung Study tu dulu :-)

Monday, December 24, 2012

Fuh, tak nebes tuuu nak tamatkan zaman bujang.

Wednesday, December 26, 2012

" manusia mana yang tidak punya masalah. tak remaja tahu." keh keh

Wednesday, January 02, 2013

selamat tahun baru

Anonymous
Monday, January 28, 2013

siapakah pakcik itu ????#soalanserius



~LYNDA

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...