sleep all your troubles away

Dec 4, 2012

lima ringgit

assalamualaikum dan hai

housemate rumah praktikal

Satu hari semasa bersenang lenang di rumah sewa, Sue datang bersama sekeping duit lima ringgit baru

mira, cuba kau cari. ada sekor monyet dok bergayut kat pokok

seminit. dua minit.

mana monyet? aku tak nampak pon. 

kau lambat sangat, monyet tu dah lari.

cesss. bertuah punya member. pagi tu dia terkena dengan student, malam dia kenakan aku balik. 

p/s : sue, aku rindu nak gosip dengan kau dalam bilik gelap. 


suka tak???

14 comments

Tuesday, December 04, 2012

hehe penah kene gak huhu

Tuesday, December 04, 2012

monyet lari..haha

Tuesday, December 04, 2012

tak penah kena huhu

Tuesday, December 04, 2012


tak pernah kena? kenakan orang lain! haha

Tuesday, December 04, 2012

cuba ko tnya dia..."kenapa penggali kubur x gali kubur pakai sepender?"

Tuesday, December 04, 2012


sebab dia pakai cangkul! ahha

Tuesday, December 04, 2012

Nak kenakan orang lak camni.

Wednesday, December 05, 2012

salam kenal dari bunda..

Wednesday, December 05, 2012

haha. kira terkena la ni?

Thursday, December 06, 2012

ah taktik lama nak kenakan orang tuh. :)

cuba buat magik RM5 tuh kat kedai mamak. mesti balik bawa roti sardin.

Friday, December 07, 2012

haha. aku pun pernah terkena dulu.

Tuesday, December 11, 2012

kim slm kawan2 na.. heee

Monday, December 17, 2012

rimau pun ada kt note 5 ringgit tu, tp dah lari...

Tuesday, December 18, 2012

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Tidak ada yang namanya hari yang tidak penting dalam kehidupan manusia ini. Setiap saat berharga.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...