sleep all your troubles away

Jan 30, 2013

kosong-kosong


assalamualaikum dan hai

motif aku letak tajuk entri kosong-kosong? aku susah betul nak classify entri kali ni dalam kategori apa. tiba tiba terngiang-ngiang lagu najwa latif. bukan kering idea, cuma keliru. eheh. 

balik dari taiping aku demam. dua hari bersahabat baik dengan selimut. dua hari jugaklah tidur macam baby. disebabkan abah aku dapat tahu aku mandi sungai, terus ajak pergi klinik. tak sampai lima minit pon jumpa doktor. baik dari demam, charger laptop rosak. apakah? 

tak boleh download suka hati. tak boleh buat pc macam harta benda sendiri. motif update blog nak bagitahu tu jer. aku pasrah. =[

p/s: aku rasa entri kali ni macam feminin jer. puiii. 



suka tak???

4 comments

Anonymous
Wednesday, January 30, 2013

sangat peminin mira! jatuh cinta i

Thursday, January 31, 2013

Tabahlah ye. Itulah dugaan berblog. Err...

Thursday, January 31, 2013

Sekarang musim sakit agaknya. Moga cepat sembuh.

Saturday, February 02, 2013

Hahaha. Xpayah lah disembunyikan kefemininan yang semakin menyerlah tu :P

*eja kefemininan merangkak-rangkak!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...