sleep all your troubles away

Jan 22, 2013

air pulau pinang

assalamualaikum dan hai

dua belas hari aku menghilang kejap dari alam maya ni. perit jugak rasanya. tapi once dah pegang laptop rasa awkward pulak dah. #over.

dua belas hari di kuala lumpur. ziarah menziarahi. tapi entahlah, selesa mana pon rumah orang, best lagi rumah sendiri. baru aku faham kenapa pakcik pakcik dan makcik makcik yang dah biasa duduk kampung taknak duduk di bandar. 

macam selalu, bila aku dah lalu di jambatan pulau pinang, aku rasa macam nak menjerit jerit. lega rasanya dapat hirup oksigen yang dihasilkan oleh pokok pokok di kampung sendiri. mandi dari air yang dibekalkan oleh perbadanan bekalan air pulau pinang dan bukannya dari syarikat bekalan air selangor. 




suka tak???

11 comments

Tuesday, January 22, 2013

bahaha penulisan ko setail la..suka aku baca! :D

Tuesday, January 22, 2013

wahhh...terharu! ahahaa

Tuesday, January 22, 2013

lain ke rasa air dia?

Tuesday, January 22, 2013

air penang tu rasa lebih lega! ahaks.

Wednesday, January 23, 2013

I love pineng.

btw, jadi ya comment threaded ni. reti tukar warna dan font tak?

Wednesday, January 23, 2013

air kat selangor kena catu..hehe

Wednesday, January 23, 2013

aku tak pernah g pineng.. air kat sana sedap ? :p

Thursday, January 24, 2013

batollll!!!

Friday, January 25, 2013

sbb tu ade peribahasa

"east or west, home is best"

Saturday, January 26, 2013

@H Y D E tenkiu tenkiu sebab berusaha mengajar! ahahaha

Anonymous
Monday, January 28, 2013

cehhh . padan da lama aku xnampak , KL yooo . #inisemuapoyo


~lynda

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...