sleep all your troubles away

Jun 9, 2013

anak kandung suluh budiman

 
salam dan hai,
 
dengan berakhirnya paper linear programming semalam, berakhirlah pengajian di upsi. perasaan itu berbaur. sedih, gembira, sebak. semua aku rangkum sekali. sebab itu aku sangat benci hari terakhir, kalau boleh, aku mahu tidur dan bangun pagi tu, aku telah berada di rumah.
 
2009-2013. banyak perubahan. dulu muka kanak-kanak sangat,sekarang adalah sikit ala-ala cikgu. heh
dulu suka sangat sembang kosong, sekarang nampaklah sembang tu ada isi sikit.
yang paling nyata, dulu slim, sekarang berisi.
 
 
mak, ni dah abes dah blajaq, boleh la nak cari pakwe
 
 
gataii
 
p/s: lepas ni, hari-hari aku nak update blog. hehe
 
 
suka tak???

5 comments

Wednesday, June 12, 2013

setiap yg bermula pasti akan berakhir.... suka atau tidak, hari terakhir nnt pasti syahdu :-)

Thursday, June 13, 2013

amboi chegu 'miranda'...selamat datang ke dunia realiti penuh kebejatan. alam pekerjaan nanti dah tak sama macam alam pengajian, semoga kental mengharungi liku-liku kehidupan. ingat, menjadi guru adalah tugas paling mulia. ajarkan anak-anak bangsa tentang kebenaran. selamat untuk chegu!

eh, chegu oghang utara ka?

Monday, June 17, 2013

Cari pakwe ape lg, terus cari suami la.

Wednesday, June 19, 2013

@P�k L�ngorang pulau derrrr

Wednesday, June 19, 2013

@ghost writerInsyaAllah. ehhe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...