sleep all your troubles away

Jun 19, 2013

masa depan

assalamualaikum dan hai



tesis sudah hantar. jadi aku pun sudah pulang kembali ke pulau setelah lama bermastautin di tanjung.
 
sepanjang lebuhraya, aku memikir masa depan aku. memang. memang aku bakal jadi cikgu. tapi sebelum itu? senior aku pon posting selepas setahun lebih bergraduasi.
 
masa akan datang. bayar duit kereta, duit rumah, bil, yuran sambung belajar dan tidak lupa hutang ptptn. kahwin lagi satu hal. belanja kenduri, takkan mak abah tanggung? itu pon kena fikir.
 
selamat datang ke dunia yang penuh pancaroba. selamat tinggal dunia pelajar.

suka tak???

1 comment

Thursday, June 20, 2013

tula kesian kt junior2 lmbt tul posting...nnt klo korg posting lmbt pepndai la cr keje smbilan lu

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...