sleep all your troubles away

Jun 26, 2013

hari tua sofia amir

 
assalamualaikum dan hai
 
 
 
nama dia sofia amir. orangnya sempoi sama sempoi macam nama. orang kata kami nerd. manakan tidak, kami selalu lepak di perpustakaan. tapi bukan belajar, cuma nak tumpang pendingin hawa sambil bercakap pasal gajet dan blog. hari jadi aku tahun lepas, dia hadiahkan aku photobook. manis. tapi aku tak semanis kau. aku cuma mampu tulis kat sini. terima kasih sebab gerak aku masa kelas grammar. aku bukan tidur dalam kelas tapi cuma pejam mata jer. ehhe.
 
selamat hari jadi sofia amir. bilalah akan ada peluang untuk minum nescafe bersama. harap-harap satu hari nanti.
 
 
suka tak???

1 comment

Sunday, June 30, 2013

terima kasih cik aidan!! :')

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...