sleep all your troubles away

Jun 20, 2013

stranger


Assalamualaikum dan hai
 
Sekali aku berkawan, sampai bila-bila tetap kawan. itu aku.
kami berkawan dan kini aku adalah stranger untuk dia dan mungkin sebaliknya. bukan sekadar teman biasa. kami sudah sampai satu tahap selesa yang mana pernah tidur sebantal makan sepinggan kongsi penyedut minuman dan hampir semua. di mana ada aku pasti ada dia. selalunya.
masa bergerak pantas. kerja bertimbun tarikh akhir menghambat dan kami makin jauh. lama-lama kami jadi awkward. bukan tiada usaha, ada. tidak cukup barangkali. sampai satu saat aku penat. apa manusia seperti aku tidak punya hati? hati aku tawar.
jangan pernah harap orang akan balas seperti apa yang kita bagi. itu syarat dalam satu hubungan. kerna bukan semua orang mampu.
aku tahu dia terkadang hidup dalam fantasinya sendiri. itu realiti. berbahagialah.
 

 
suka tak???

7 comments

Friday, June 21, 2013

hmm... termenung jap mmbacanya

Friday, June 21, 2013

itu yg susahnya kalau terlalu rapat, bila gaduh mmg teruklah keadaannya.

Friday, June 21, 2013

semoga korang dapat baik2 mcm dulu

:)

Friday, June 21, 2013

@the malay malemasing-masing memendam

Friday, June 21, 2013

@Syazana Zainnmoga-moga begitu

Thursday, June 27, 2013

Hehe~ aku ada kawan yang macam ni. Sem 8 jadi stranger. Entah la. Penat la dengan hubungan macam ni. Lagi bagus aku diam pastu biar benda jadi the way it meant to be. Malas.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...