sleep all your troubles away

Jun 30, 2013

pengaruh drama

assalamualaikum dan hai


dari dulu sampai sekarang, terkadang aku memang di bawah pengaruh drama atau filem. zaman remaja aku dulu [dalam drama], selalunya kalau si pakwe nak pujuk makwe ataupun nak tunjukkan betapa ikhlas cintanya, si pakwe akan menyanyi sambil main gitar. masa tu si makwe akan mengintai dari tingkap jer. nak feel lagi bila hujan turun dengan lebat. aku pon berangan tapi kawasan rumah aku ni tepi hutan, ada parit lagi. ahha.
 
realitinya, kalau dia sanggup sabar dan bawa aku pergi kedai buku pun kira ok. nak pilih satu buku pun berjam-jam. pffft. [ni pon angan-angan]

suka tak???

2 comments

Monday, July 01, 2013

ber jam jam? waaaa, belek setiap buku yg ada dlm kedai tu ke?

Tuesday, July 02, 2013

@the malay male berjam-jam pilih dan end up beli satu sahaja. haha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...