sleep all your troubles away

Oct 16, 2013

terkorban

assalamualaikum dan hai
 
salam aidiladha.
 
seperti yang aku jangka, kehadiran pelajar adalah sangat tidak memuaskan. terkorban agaknya. ditambah dengan hujan. trend sekolah ni, hujan sikit, taknak datang sekolah. jadi, bila masuk kelas, paling ramai 14 orang. dah macam kelas tuisyen pulak. budak-budak yang masih dalam mood hari raya ajak aku sembang. haishh. aku lemah betul.
 
sepatutnya saya yang tak payah datang sekolah. balik pulau banjir. - aku.
 
over kan? haha. memangla balik pulau banjir sampai masuk tv. tapi area aku ok jer. cuma air parit melimpah. ini semua salah pemaju rumah kat balik pulau ni. buat rumah pandai. tapi tak pandai fikir masa depan.
 
huh.  
 
p/s: bila hujan lebat kat balik pulau - pokok tumbang, tanah runtuh, banjir.
 
 
suka tak???

2 comments

Wednesday, October 16, 2013

samalah dengan ofis saya. 50% dari isi ofis je yang datang. dah la saya semangat datang awal, manager pulak datang sejam kendian.
yang lain entah senggama kat mana entah tak setel setel lagi.

Saturday, October 19, 2013

@H Y D E semua terkorban. ahha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...