sleep all your troubles away

Oct 19, 2013

suka


 
Bila orang yang kita suka, suka dekat kita, jadi sama sama suka. Dan suka sama suka tak menjanjikan satu perhubungan. Bagi aku hubungan tanpa matlamat itu adalah benda yang paling sia-sia. Dan untuk hubungan yang belum pasti pengakhirannya, aku tidak berani ambil risiko. Bertahun aku nak move on untuk hubungan yang tidak sampai setahun.
Selagi belum terlafaz apa apa satu ikatan, aku bebas. Bebas untuk suka siapa-siapa.
Aku penat dengar soalan orang. Aku lali dengan anggapan orang. itulah kau memilih. Cerewet sangat’
Aku memilih untuk ‘ah, persetankan kata orang’


p/s: belum sampai 25. Relax ah.
suka tak???

2 comments

Saturday, October 19, 2013

ada yg bina perhubungan atas dasar 'suka suka'

Wednesday, October 23, 2013

siapa yang tahu siapa yang kita suka. dan adakah kita sendiri tahu siapa yang kita suka. suka tu mungkin subjektif tapi mana mungkin ada perasaan suka kalau kita tak suka.

ok...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...