sleep all your troubles away

Nov 20, 2013

please?

Assalamualaikum dan hai

baru semalam update, hari ni update lagi. kan aku dah kata, aku cuba buat blog aku bersinar kembali. ehhe. 

ini secebis pengalaman masa aku jadi cikgu ganti sejak empat bulan lepas. baru hari pertama lapor diri, aku kena mark paper english trial pmr. I'm an english teacher anyway (ganti jer). agak berpinar-pinar jugaklah mula mula tu. dengan ejaan salahnya, language berterabur. haishh. mungkin aku dulu macam tu. what goes around comes around. 


see? aku ingat zaman sekarang budak budak dah tak main surat cinta cenggini. terus dalam kepala aku dok terngiang-ngiang lagu alif satar 'please, please, please, kamu jangan nakal'


p/s: budak ni agak nakal. kena main angin dia dulu, baru buat kerja. ye. dia lelaki. =]

suka tak???

2 comments

Saturday, November 23, 2013

Budak2 zaman skrg kan...

Monday, December 16, 2013

hahah... bertabahlah ^^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...